dilluns, 17 de novembre del 2014

M-LEARNING

M-learning ha estat influenciat per dos aspectes: el desenvolupament de les TIC de la comunicació i l’aparició de múltiples aparells mòbils. El seu origen prové de l’E-learning que passa de l’àmbit formal al no formal i apareix al 2006 quan Steve Jobs treu smarthphone i més endavant la tablet.
Els avantatges són que hi ha un suport educatiu, una interecció, una diversitat d’accés i una necessitat educativa especial, com inconvenients, trobem el preu, les mides, l’autonomia, l’usabilitat...
Per entendre més que és, van fer una dinàmica per la universitat on només podíem fer servir el mòbil per cercar informació, a la planta on estàvem hi havia tot de codis QR, que els havíem de trobar i amb el lector que prèviament ens havíem descarregat al smarthphone, el desxifràvem. Teníem una  cartolina on havíem d’anar omplint les paraules que descobríem i al final l’últim codi QR, eren les lletres inicials de totes les paraules, és a dir, les havíem d’ordenar fins aconseguir la paraula INTERNET.

Tant l’exposició com la dinàmica van estar molt xules, ja que en totes les exposicions que portem no hi havia hagut cap dinàmica de sortir de la classe i participar més, i així vam acabar d’entendre millor el concepte M-LEARNING.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada